Minőségpolitika

A FERHOUSE BUDAPEST Kft. üzleti és általános célkitűzése, hogy tevékenységével hosszú távon sikerrel biztosítsa megrendelői, ügyfelei és munkatársai megelégedettségét és megfeleljen a társadalom által felállított követelményeknek úgy, hogy mindamellett szolgáltatásait egyre magasabb minőségi színvonalon nyújtsa, az ügyfelei minőség iránti igényeinek mind teljesebb kielégítése érdekében. Cél egy gazdaságilag szilárd és sikeres vállalkozás fenntartása és továbbfejlesztése, tevékenységünk minden területére kiterjedő akár piacvezetői törekvések megvalósításával. A minőségirányítást olyan vállalatvezetési filozófiának tekinti, amellyel üzleti kiválósága megvalósítható.

Tevékenység folytatása során fokozott figyelmet fordít arra, hogy minden vonatkozó törvényi és társadalmi elvárásnak eleget tegyen. A tulajdonosok kiemelt hangsúlyt helyeznek a szolgáltatások megszokott magas színvonalú ellátására, a kialakított minőségirányítási rendszer folyamatos továbbfejlesztésére. Szempontok között abszolút elsőbbséget élvez az ügyfelek igényeinek mind magasabb szinten történő kielégítése. A kialakított minőségirányítási rendszerünket kiterjesztjük beszállítóink, alvállalkozóink felé is. A FERHOUSE BUDAPEST Kft. vezetése ügyfelei számára a kiváló szolgáltatásminőséget garantálja a minőségirányítási rendszer bevezetésével és a szabályzásokat betartó munkatársi gárdával.
 
A FERHOUSE BUDAPEST Kft. szervezeti felépítése, a tevékenységet irányító és a minőségre ható munkatársak felelőssége és hatásköre tisztázott, minőségpolitikánk megvalósítását és fenntartását szolgálja. Mindent megtesz annak érdekében, hogy a Ferhouse Budapest Kft. neve összeforrjon a kiváló minőség, megbízhatóság, pontosság, rugalmasság, igényesség és ügyfélközpontúság fogalmaival.
 
Albert Ferenc, cégvezető